crazy for you but not that crazy

Första kärleken?
Skalman i Bamse. Friskt

Favorittspråk?

jag tokälskar engelska. Med olika dialekter, känns som ett nytt språk varje gång! annars är ryska hemskt vackert. och danska.

Favoritkaraktär/person från världslitteraturen? 
Jag gillar pappan i to kill a mockingbird, lenny från of mice and men och ron weasly. 

Favoritrum? 
Mitt rum! Bästa rummet.

Favorit plats för att läsa böcker?

På bussen

Favoritfärg?

Svart! Alltid. Annars gillar jag vitt, turkos och blekrosa

Favoritmålare?

Min bästa kompis Emilia.

Favoritsaker att samla på? 
Eh erfarenheter för att låta jätte cheesy

Favoritblomma?

påskliljor! liljekonvaljer, tulipaner. älskar alla sorts blommor.

Favoritdoft? 
Nybakat, den där doften man får efter en dag i solen.

Om du ska få en medalj för något just nu, vad skulle det vara?
 
Tålamod.

Favoritsmak?
Kaffe, vanilj, jordgubbar

Det första du tänker på när jag säger "röd"?

Jordgubbar!

Natt eller dag?
Tycker det är spännande med hur mycket som förändras på natten, allting blir så annorlunda och det känns som allting är möjligt och som natten aldrig ska ta slut. Men jag tror nästan att jag föredrar dagen. På något sätt.

Favoritskurk?
Gillar Bill i Kill Bill. Men han räknas kanske inte som skurk. Isf Dr Kelso i Scrubs. Men det räknas kanske inte heller. strunt

Tält eller motell? 
Tält! Älskar tält

Favoritinstrument?
Tycker hemskt mycket om piano, eller munspel.

Åska eller blixtnedslag?
Åska.

Te eller kaffe?
KAFFE

Vin eller öl?

Öl.


Citron eller lime?
Citron.

Måndag eller fredag?
Fredag, wine o clock!! 

Februari eller december?
December. Hatar januari, feburari, mars. ushc

Hattar eller halsdukar?

Halsdukar!

Regn eller solsken?

Åh båda två! Men om jag måste välja så blir det sol sol sol

Spiderman eller Superman?

Spiderman.

Katter eller hundar?
Katt!

Glass eller sorbet?

Glass.

Favoritkarusell?
Slängade gungor(heter det så) radiobilar och parishjul.

Vad är initialerna på den person du senast kysste?
 
a.b

Vilket karaktärsdrag hos andra är du ofta svartsjuk på?
Folk som tänker ett steg längre. Jag är fruktansvärt impulsiv och gör precis vad som är en bra ide för stunden men sen inte alltid till det stora hela. Konsekvensetiker.

Om du kunde flyga, var skulle du flyga först?
Hem till min mamma och pappa!

Har du någonsin vunnit en medalj eller pris? 
Ja i fotboll. haha

Vad är din hemliga dröm? 
eh. Åka till coachella nästa år, resa rundor i Kalifornien i en månad ungefär. Nästa år så.

Favoritårstid?

Sommar! Sommar och sol!

Favoritplanet?

Har faktiskt bara varit på en planet. Så det får väl bli jorden. Neptunus verkar dock intresssant.

Favoritgodis?
lösgodis!

Favoritnamn som inte är ditt eget?

Oliver, Harry, Hjalmar, Vera,

Favoritvarelse från havet?
Sjöhästar är hemskt fina. och hajar. iih

Favoritstad?

London

Flyg eller bil?
Bil!

v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0