one fine day

Är du i ett förhållande? vet inte. vilket gör mig förvirrad. men nej det är jag inte
Har du kysst någon idag? nej.
När går gränsen vid otrohet? när man förminskar sin partner inför sej själv och andra för att vinna en stund med någon annan.(perfekt svar så jag låter det vara kvar)
Är du romantisk? oh ja
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? intelligent, självdistanserad, passionerad, rolig och hemskt gärna lite nördig 
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? rolig, fånig, lite kläning, förvirrad
Vad är viktigt i ett förhållande? skratta! och prata. om allt
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ja.
Har du lekt med någons känslor? ja.
Hur många har du varit ihop med? några stycken sådär
Länge höll ditt längsta förhållande? ett halvår 
Hur länge var ditt kortaste? två veckor haha.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? om jag är kär så vill jag ju inget hellre. men är ganska nöjd med hur jag har detnu
Är du en bra pojk/flickvän? jag hoppas det. men alla kan vara fantastiskt jobbiga
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? david.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? mamma var väl tjugoett,tjugotvå och pappa en 25. tror jag
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? näe.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? dumpat. jag är dum och tröttnar så lätt
Hatar du ditt ex? njae. men hyser väl inga större känslor för någon
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? typ.
Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? ja. brev, foton och sånt.
När du vill ha någon, vad gör du? nu för tiden så kör jag på ganska hårt. är inte så blyg längre. men innan så vr jag hemskt feg. något som jag kan ågra väldigt mycket
Bästa raggningsrepliken? aaaah. hej typ
Hur skulle den perfekta dejten se ut? en fin uteservering med en massa kulörta lampor och x antal öl. eller en promenad i victoria park. eller hemma i hans säng med tv:n i bakgrunden som visar glee eller nåt annat fint.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? pappa. såklart!
Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? bli förkrossad?
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? ja! en fin fest med alla jag känner och världens bästa karl. lätt
Vill du ha barn? ja.
Blir du lätt kär? kär och kär. blir hemskt lätt hals över huvud förälskad. sen tröttnar jag innan det utvecklas
Vad faller du för? jag älskar nördiga män. män som är insnöade på något. som inte försöker låtsats att vara något. glasögon är fantastiskt vackert. humor och intelligense, nyfikenhet. och blyga män. aaah
Vad är det mest avtändande du vet? påflugenhet. mansgrisar och taskig humor.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? grundvärderingar. sen bryr jag inte mig så mycket om han inte håller med mig till punkt och pricka
Har du fått ditt hjärta krossat? yes.
Hur raggar du? vet ej, det bara går som ett rinnande vatten typ
Har du en ”utseendetyp” hos killar? nördar! glasögon! rufsigt hår! män som luktar gott! matthew gray gubler.
Vem var din första kärlek? en som heter andreas 
Vad tycker du om att ligga på första dejten? varför inte. fast hundra gånger mer spännande om man väntar lite 
Vad tycker du om one night stands? tradigt
Är kärlek allt i livet? ja

/v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0