shape shifters

de senaste dagarna har varit omtumlande. nytt jobb, bästa vän flyttar hem, dags att flytta igen och starta om på nytt.
lite väl mycket för mitt huvud.
men. jag är så sinnessjukt glad.
att få sluta på mitt gamla jobb på mina villkor, på mitt sätt är allt jag kunde begära.
att jag senare på måndag ska börja på vad jag tror kan vara världens bästa cafe känns bara som en bonus.
och inte för att låta sådär jobbig men fy vad jag förtjänar det här. ett och ett halvtsår slit och nu det här?
Kan inte kännas bättre.
Det kanske vänder nu, det kanske äntligen börjar gå med mig. vilket känns smått fantastiskt men ändå så jobbigt.
jag brukar inte tycka om förändringar men de här förändringarna ska jag omfamna med glädje.

på lördag har jag min sista dag på bistro italiano, eller mina sista timmar.
jag behöver ett avslut och jag behöver få gråta lite. trots allt jävla skit. när vi har haft kul har vi haft jävligt kul. och vice versa. så på lördag så ska jag få ett avslut. dramatik.

sen på måndag börjar mitt nya liv, jag kan inte vänta om jag ska vara ärlig.
nu väntar ledighet i två dagar, som ska fyllas med konstutställningar och promenader. sånt man inte kan göra när man har jobbat 6 dagar i veckan.

nästa fredag ska jag tatuera mig, ve och fasa. men hallå, jag är så jävla glad!!!

/v



emilia, du är det bästa som finns. och jag saknar dig så jävla mycket. kom hit snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0