ingenting någonsin

en ring på fingret hur lyckas jag?
men vi låtsats som ingenting när vi sitter och dricker i gränder. när vi ligger i sängar och pratar halva natten.
eller när du berättar att du tänkte, att kanske så älskar du mig?
låt oss fortsätta låtsats som ingenting.


hur lyckas man?
jo man känner alldeles för mycket.
eller så känner man ingenting och tänker skitsamma, du är precis som mig och vi slutar aldrig prata
 så varför ska vi sluta prata och känna. precis som du sa.
trots att det aldrig någonsin kommer sluta som det borde.


så låt oss fortsätta som ingenting.
i min säng, i din soffa. över köksbord, i korridorrer, hissar. på jobbet och tunnelbanor

/ a

Kommentarer
Postat av: Elin

jazå. tell me.

2009-05-20 @ 21:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0