and i miss you, going back home to the west coast.

i mandags drack vi vin for fem pund flaskan och skrattade.
skrattade at ed som blev for full och at besokare fran landet i west.
sen gick/ramlade/dansade vi vidare till dans, drinkar och hangel.
mandagen blev tidig tisdag och vi satt i en trappuppgang. med armarna om varandra och tankte ja, du ar ju ganska fin.
hemgang nere vid floden, waterloo bridge och nattbuss. hemkommen tidigt eller sent,
upp en halvtimme senare och ga och jobba.

perfekt mandag.
pa sondag kommer jag hem en vecka.
heja!

Kommentarer
Postat av: skoglösa

Så fint! jag vill vara i London, Jag vill vara med er och jag vill träffa storebror på america apparell, jätte mycket! Haha men nu är du iallafall hemma hos mig och det gillar jag :*:*

2009-08-04 @ 13:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0