antiklimax

två av mina gamla klasskompisar är förlovade fick jag reda på idag,
jag vet inte om jag ska säga grattis eller skaka på huvudet.
kanske är jag negativ och bitter men jag tror inte på det där,
jag tror inte att man kan finna sin livs kärlek när man har levt i 19 år,
speciellt inte efter att ha varit tillsammans i ett halvår,
man kan absolut hitta sin stora kärlek i vår ålder,
men att ta ett sådant stort beslut nu?
tid säger jag, ge det tid.
för kärlek är inte så jävla lätt,
det är inte bara kyssar och fnitter, det är så förbannat svårt ibland att man bara vill spränga sig själv i luften.
det gör så jävla ont men tillslut är det värt det?
i slutändan så ska man väl inse att det är värt det,
det är inte bara en ring på fingret och ett; hihi

jag skakar på huvudet,
kalla mig bitchig och bitter men jag tycker förlovning vid 19års ålder efter ett halvår tillsammans är, löjligt.
vad sägs om att bara ha lite kul?
ikväll ska vi på en spelning som alastairs vän har, jag och emilia förbereder oss mentalt.

för nån dag sen pratade jag med elin i 45min, det är<3

/ velma

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hello! Allt flyter på hur bra som helst här hemma. Jag jobbar på Espresso, letar dock något annat. Ska börja läsa naturkunskap B på distans. Jag mår bra! Vem har förlovat sig?! Någon i vår klass? Det är kul att läsa vad du gör, hoppas du mår prima! Kram

2009-01-24 @ 18:45:15
URL: http://pataud.blogg.se/
Postat av: Elin

Vi pratade sjukt länge i telefon ja. Haha, billigt och bra för familjen Malm. Vem är det som har förlovat sig? :O

2009-01-24 @ 22:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0