the kids don't stand a chance

min kvinnliga egenskap stoppar mig från jobbet idag,
tack gode för det säger jag, jag hade inte orkat för fem öre.


nu ska vi köpa våra flygbiljetter bort härifrån.
och jag ska kyssa allt skit jag gått igenom här adjö!
sen ska jag bo i en sunkig lägenhet och leva nudlar,
åka till sthlm nån helg i månaden sådär.
jag tror att jag kommer älska det,

i helgen ska jag på en fest som jag inte är sådär pepp på,
jag är trött på alla människor, alltid samma tjat. jagorkarinte.

nu ska jag lyssna på patti smith och se sex and the city filmen. ha
i övrigt tycker getjävel att det är bra att jag har m,
att jag kommit till skott :* hahah

take care/ velma


Kommentarer
Postat av: Elin

Det är awesome! När flyger ni? Du måste meddela mig direkt när ni köpt flygbiljetter! Jag tycker den 8 så där vid 15! :*

2008-09-30 @ 12:56:27
Postat av: jenny

ha det underbart sistah, fortsätt skriva :)

2008-10-02 @ 18:29:24
URL: http://pataud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0