it's been hurting all the way with you, joanna

uppdatering;
jag har nu ca 70kr på mitt konto,
jag och anna hade avskedsfika, så det var värt det.
hon är värd det

min helg bestod av en källare,
billig öl, dans och huvudvärk.
roadtrips, chips och film med min bästa vän.

jag och anna pratade om roskilde,
fyfan vad jag längtar till nästa år.
det låter klyschigt, men jag kände mig så fri där.
så roskilde+glastonbury nästa år.
tror jag, vill jag.

annars ska jag bege mig till sthlm på onsdag,
uppleva så mycket jag kan innan jag beger mig,
uppleva honom så mycket jag kan innan jag beger mig,
vilket är snart. nåväl

tadha/ velma


Kommentarer
Postat av: Pelin

puss och jag saknar dig. vi glömde fikan idag. ring mig någon dag när du har tid :*

2008-09-15 @ 20:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0