her name is noel

mina fredagsplaner brukar bestå av öl, vänner, dans och allt det där,
men när en fredag väl kommer slutar det med att jag totalt kollapsar i min säng starx innan nio.
jobbar jag för mycket?
ja

den 16e är min sista dag,
några dagar senare drar jag och måste kunna samla mig själv en sista gång.
på onsdag åker jag till sthlm och ska köpa mig en holga
dvs: http://kaffebrus.com/holga-35mm-621.html?sMessage=addedtocart
att en enkel leksakskamera ens kan ta så underbart fina bilder är ett mirakel i sig.


det ska tillägas att det här är så väldans fint;

det är en sun jar, som fångar upp solljus under dagen,
sen när det blir mörkt så lyser den upp med samma sken,
precis som den fångat solens strålar i sin burk!
fantastiskt!

nog med fantastiska saker,
materialism och dito.

ta hand om er/ velma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0