all you're friends are moving to london, we're the cherry threes are still in blossom

efter några dagar på ett galet hostel,
med öl, fransmän, vin, italienare, klotter, tårar och tankar,
så bor jag numera i ett hus tillsammans med ett engelskt par, en fransman och en engelska kille
ca 25 min från oxford cirkus.

att jag är nöjd är en hemsk underdrift,
jag och mina kära tjejer har skapat en egen london-blogg,
om vårt liv i Leyton and so on.
våra chers parents ville det,
och vi ville det.
så läs den, den är rolig.
leytonrocks.blogg.se

och nu då?
det vet jag inte, vad jag vet är att jag trivs något så otroligt.
åka tillbaka vill jag bara för en orsak.
dig.

later/ velma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0