who said im not just a teenage girl?

i tisdags drack vi öl och dansade med gatumusikanter,
imorn ska jag på galleri sen uppleva london under natten igen.

VEM(vilka) :
Saknar du: föräldrar, anna, elin, isabelle, magnus, regina
Vill du döda: ingen! jag är snäll
Rörde dig sist: skoglösa
Vill du slå: ingen faktiskt, bra där
Kysste dig sist: jason
Vill du kittla: vet inte?
Kramade du sist: emilia
Vill du prata med: magnus
Skrek du på sist: ingen aning ska du veta 
Vill du vara som: robyn!
Sårade dig sist: jason haha
Vill du bli galet full med: anna!!!
Gjorde dig riktigt glad senast: skoogan, emilia, vår tripp till ikea haha
Fick du sms från senast: mutti
Ringde dig senast: cecilia
Är vackrast på jorden: svårt, men jag vet

HAR DU :
För många vänner: man kan inte ha för många vänner
Förföljelsemani: haha nä
Tvångstankar: ibland
Någon annan psykisk sjukdom: typ
Någon fysisk sjukdom: no
Någon skada: ingen som räknas
Färgat håret: oh yeah
Brutit några ben: nonono
Några piercings: vänstersida läpp, fast den är borta nu
Egen dator: yessir!
Bra självförtroende: kanske
Kysst någon: ja
Haft sex: ja
Köpt kondomer: haha nä
Tagit nakenbilder: ne
Sagt jag älskar dig till någon idag: icke
Bjudit ut någon: haha nej
Varit kär: ja en gång, jag har även haft förväntningar
Dumpat någon: jee
Blivit dumpad: jaa
Stulit någonting: hähä
Lämnat landet: haha ja
Rymt hemifrån: palla
Tuttat eld på nått: japp
Gjort något olagligt: yeah

HUR :
Går du: små steg
Svarar du i telefonen:hey it's anna. bara för jag har blivit så cool
Fördriver du tiden: gör jag inte
Mycket pengar har du: så jag kan överleva här borta
Tjänar du pengar: yes sir! om man nu kan kalla det så
Ofta bäddar du sängen: adrig,
Ofta diskar du: nät jag har ätit/gjort kaffe
Ofta städar du: jag städar, städar emilia? nej
Många stör du dig på: i got my fair share
Ofta träffar du din familj: jag har inte träffat de på över en månad,

TROR DU :
Att du kommer bli något: hoppas på det
På gud: nej
På rymdvarelser: ne
Att folk tycker om dig: jag hoppas det
På ett liv efter detta: kanske, om man vill så
Att fiskar kan tänka: haha ja
Att du kommer leva länge: only god knows

VÄLJ :
Katt eller hund: katt!
Vit eller svart: svart
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: vatten
Sex eller kyssar: kyssar
Telefon eller internet: internet
Musik eller tystnad: musik
Bok eller film: film
Leva eller dö: leva

[del] 12:29

SENASTE PERSON SOM
sov i din säng: jag
du pratade med: skoogan sa att vattnet i mitt badkar var klart!
du gick på bio med: jesus, mamma?
du gick på stan med: skogis
du kysste: jason
du kramade: emilia
du pussade: jason
du hade sex med: jason  
som såg dig gråta: mamma+pappa+skoogan
skällde på dig: mamma antaligen
skickade ett e-mail till dig: nån

EXTRA STUFF
tar du droger: jazz
vem är din bästa vän: skoogan, elin och emilia
vad är du mest rädd för: hajar
vilka kläder sover du i: typ en tshirt
vart vill du gifta dig: las vegas
vem hatar du verkligen: en fittig brud
varit kär: ja en gång.
kör du bil: nej
har du ett jobb: ja
gillar du att ha folk omkring dig: yes sir!
är du ett hälsofreak: absolut inte
har du någon tatuering: nope



LÖNT ANNA. iaf, nu ska jag bada. min dejt blev inställd! surt sa räven,

pusshej/ velma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0