who said im not just a teenage girl 2

inatt fick jag sova i en bekväm säng,
igår drack vi öl och dansade på indieklubbar hela natten.
när musiken spelas som högst,
när man får skrika i nåns öra för att göra sig förståd,
när svetten från dansande kroppar är som mest,
när man spiller öl över sig själv och allt annat och man inte kunde bry sig mindre,
när man tar sig hemåt eller bortåt när klockan är alldeles för mycket,
när man möter en blick mitt på ett dansgolv och det är det enda som existerar,
när man glömmer bort allt sitt vett och förnuft,
när man möter personen man ska spendera resten av natten med,
då, är jag som lyckligast.

/velma

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag saknar dig.

2008-12-01 @ 17:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0