your song is the bomb and you're outrageous

det var lärarmidda,
skratt och gråt,
verkligheten har hunnit ikapp mig nu,
det är svårt att ta in allting på en gång,
men samtidigt inte.
jag ska inom en vecka lämna den bästa klassen man kan tänka sig,
och det gör ont.

igår hade vi studentpepp,
det dracks öl och dikterades sms,
jag har en känsla av det kommer bli en bra sommar,
som bevis på detta köpte jag en emmaboda-biljett.
ses vi där?

nu ska jag skriva mitt allra sista arbete i skolan,
min morrissey-religion,

puss/ velma

image200

image201

image202

image203

och igår;

image204

image205

image206

image207


Kommentarer
Postat av: Jenny

gillar bilderna :) ses på balen imorgon, super duper!!!

2008-05-28 @ 18:59:01
URL: http://pataud.blogg.se
Postat av: Anonym

som fän att vi gör!

2008-05-28 @ 21:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0