Och nu jagar jag morgonen längs avenyer

för några dagar sen var jag på bal,
väldans trevligt, jag fick en ros och skoskav till tusan
det är väl så det ska vara antar jag

några dagar innan hade jag och babybitch kommit på att vi skulle till sietsa
på fyllan, så klart.
och vet ni vad? vi åkte
vi träffade världens bästa människa som hjälpte oss att planka,
jag älskar honom
jag vill gifta mig med honom och skaffa hundra ungar.
nästan iaf

det är inte klokt vad jag längtar till roskilde just nu,
och way out west,
och emmaboda.
det kommer bli en fin sommar, hörni.

nu ska jag dricka öl, och beställa en sjömansklänning!

puss/ velma

bilder från siesta, balen orkar jag inte

image208

image209

image210

image211

image212

image213

image214

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0