natten vi kysste all skit vi gått igenom här adjö.

För 3 år sedan...
skulle jag sluta nian, jag var oskyldig, töntig och trött på allt.
det var jag och J mot världen. jag ville passa in men ändå inte,
jag lyssnade mig sönder och samman på bright eyes, bob hund och bd


För 1 år sedan...
var jag påväg att sluta tvåan, jag var extremt skoltrött och betede mig mindre bra,
jag blev kär och sviken, jag började skrika, gråta och spy om vartannat,
jag hade en hultsfredbiljett och ville bort,
från det mesta.
jag och schmila hittade tillbaka till varandra,
jag gjorde saker lite väl ofta

För 3 månader sedan...
började våra klassfester på riktigt,
studenten var långt borta,
jag levde för fredagar då vi dansade hela natten lång,
jag längtade ihjäl mig till sommaren och förbannade mig över mig själv,

Igår...
firade vi E som blev ett år äldre,
det var dans, dans och dans!
på sekunden av en blick jag frös,
natten övergick till morgon medans vi gick mot efterfest

Imorgon...
ska jag skriva psykologi och religion,
det absolut sista jag gör i skolan,
på hur länge vet jag inte.
sen ska jag ringa några long distance calls,
och ta en kaffe nere i hamnen


Om ett år...
är jag i london,
eller någon annanstans,
bara inte här


Kommentarer
Postat av: e

det bäst befintliga är att du är du

2008-05-25 @ 11:28:46
Postat av: anna

puss

2008-05-25 @ 12:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0