we'll never be as beautiful, as the parakeets in Istanbul

min första lediga dag sen studenten,
vad gör jag? jo, dör av bakfylla och nervositet.
jag har världens bästa chef, och finaste kollegor nånsin.
men människorna jag möter i jobbet kan hoppa från något högt,
jag orkar inte mer,

igår skulle min ledighet firas,
så jag, två e och ett a drack öl.
ett tag skulle vi vara sofistikerade och dricka rödvin,
det gjorde det hela ännu värre,
dans, taxiresor, skratt, pussar, mobilsamtal, gränder och ett par armar runt en.
fin kväll minst sagt,

nu ska jag sova,
imorn ska jag packa, peppa och gråta en skvätt,
i övrigt är jag en väldigt förvirrad person just nu,
men det hör väl till antar jag

puss/ velma










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0