slutet har just börjat mellan dig och mig

nu kommer det bilder från studenten,
det har dröjt länge för jag blir gråtfärdig och sentimental,
men nu så.


jag och lovisa!

puss
en puss, väldans fint tycker jag

fler pussar!
fler pussar!

snygg jessica
världens bästa jessica


världens bästa


hallå ja


fina pojkar


konsten att hålla balansen på ett flak med champange i kroppen,
jag och min finaste vän lyckades relativt bra



det var ett dansant flak


tröjor åkte av,


sen gick vi ut och dansade hela natten.

den bästa dagen i  mitt liv,
på alla sätt och vis.
och de tre bästa åren i mitt liv.

på fredag återser vi dock varandra,
då blir det fest för fina jessica i Ingelsträde.
vädret ska bli underbart,
jag har en bag in box och en sjömansklänning.
det blir en fin kväll!

puss/velma

Kommentarer
Postat av: jenny

aw, så mysigt!!!

2008-06-13 @ 09:52:33
URL: http://pataud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0