schula

men ja. skola. blö. trötta mig. men det känns bättre nu, jag hat tagit tag i mitt liv känns det som hahah. fast internationell marknadsföring är det värsta jag nånsin gjort, det är nästan men bara nästan värre än matte b. det är illa, och så har vi elizabeth i det. du kan lika gärna skjuta mig direkt. innan hon gör det

men ja. jag gillar hösten. jag pch peter satt i hamnen för några dagar sen. det var precis lagom kallt, lagom kallt för att kunna luften när man andas, lagom kallt för att undvika att frysa när man har en jacka på sig, lagom kallt för att ha en ursäkt för att stanna inne och se på film, men ändå lagom kallt för att fortfarande kunna dricka folköl i en park. lagom landet

helgen blir nog fin iaf. dt blir fest hos lollo sen tivoli och untz untz untz! på lördag ska jag ha vinkväll här hahah. det blir rödvin, håkan och de vanliga brydarna. och ja, allt det andra. det brukar bli jävligt fint tillsammas. på söndag kommer fredrik hem, eller hem till sverige iaf. alltid något. i like

Så säg som det är
för den här gången
krävs det mer
innan jag öppnar armarna
förlorar mig
och känslorna faller fritt
på midnattsgatorna

Kommentarer
Postat av: Uttern

Helgen blir awesome :*:*

2007-09-12 @ 19:10:25
URL: http://uttern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0