I want to buy a lighthouse and ride a giraff on the rocks hey

nu ska vi vara lite ärliga:
jag hatar helsingborg mer än något annat just nu
jag gillar verkligen inte barn
jag tillbringar allt för mycket tid framför tv:n
jag hade nog varit lyckligare om jag hade levt för 30 år sen
om jag inte hade varit så feg hade jag hoppat av skolan för länge sen
jag är  väldigt cynisk egentligen
jag är väldigt rädd för vad folk tycker om mig
jag hatar folk som kommer försent
jag älskar att planera
och att skriva listor
jag har väldigt svårt för att bli kär
och om jag börjar bli det så brukar jag säga nejnej
jag är väldigt svag för eurodisco
jag är livrädd för hajar
och jag menar verkligen hemskt rädd
jag saknar mina gamla kompisar mycket ibland
jag äter på macdonalds fast jag säger att jag är starkt emot det
och jag gillar det
jag har knarkat inför poliser
jag har väldigt svårt för att vara tyst
jag säger att jag kollar på dr. phil för skojs skull men egentligen tycker jag det är bra
jag brukar tycka illa om folk första gången jag träffar de
jag är väldigt vrång
jag har svårt för att visa mina känslor när det gäller nån annan
jag är inte skrockfull men jag spottar över axeln när jag ser en katt
jag har verkligen inga armmuskler
och jag kan seriöst inte göra en enda armhävning
jag stör mig på människor som tränar
samtidigt som jag är grymt avundsjuk
jag hatar folk som tror att de är bättre än andra
men jag är likadan själv
jag blir väldigt blyg när jag träffar nya människor
jag kan nog framstå som tråkig när man träffat mig första gången
jag vet inte vilken min naturliga hårfärg är
jag gillar att provocera folk
det finns saker som jag aldrig nånsin skulle kunna erkänna såhär
jag är hopplöst förälskad i conor oberst!!!
och det kommer jag alltid vara. the end


ikväll ska jag dricka öl och drinkar med emmelina. Imorn ska jag till malmö och dricka öl med fredrik och hans posse. jag borde vara hemma och plugga, jag önskar att jag hade mer självdisciplin. LATER

image22


Kommentarer
Postat av: electro

EY DU GLÖMDE EN SAK! "grethe är fett cool" HEHEHHEHEH <3

2007-09-28 @ 21:35:16
URL: http://justanotherfuckingblog.blogg.se
Postat av: Uttern

haha, du är sööt. HEHEH

2007-09-29 @ 14:31:37
URL: http://uttern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0