hi

ehe jag tycker inte alls om calle längre.

idag kom jag hem från fredrik, det var trevligt. jag har saknat honom. jag vet inte alls, det blir som det blir. men jo det känns bra. jag har inte gjort ett piss annars. det är jag ganska nöjd med.

i vad som återstår i veckan ska jag...eh. jag vet inte. imorn ska jag gå till skolan, lära mig något och sen följa med emmelina och köpa en present till richard, sen vill jag dricka latte med henne. röka lite. på fredag åker jag nog till fredrik i hope, jag vill se jens lekman på lördag i malmö så jag ska dra med mig honom dit ehe. på söndag vill jag leka med elin och isabell. ta tag i prince. vad säger ni?

VILKET INTRESSANT LIV JAG LEVER


image20


Kommentarer
Postat av: Uttern

Jofan, vi leker på söndag! :* puss

2007-09-19 @ 16:55:03
URL: http://uttern.blogg.se
Postat av: Uttern

Och btw, ser du Lekman kommer jag personligen slå dig en massa!

2007-09-19 @ 22:57:30
URL: http://uttern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0