hi

jag önskar att någon hade kunnat ta ett foto när vi låg i isabells säng och dog av skratt. det var fint. på något sätt känns det konstigt att vi har blivit så bra kompisar på så kort tid. det är fint.

igår hade jag tjejkväll haha, det låter så dumt. kul som fan var det ja, att träffa johanna och emilia känns nostalgiskt på alla sätt och vis, vi delar så ofantligt mycket. om jag tänker tillbaka på tiden som varit så saknar jag det vi hade, det vi fyra hade. men ändå inte. jag hatar verkligen den personen jag var då. blö. men jag saknar er. mycket mer än vad ni tror antagligen. det känndes så fel, när jag sa till isabell och elin att människor glider isär, sånt händer. så sitter ni där bredvid mig. för det är precis det vi har gjort, johanna och emilia, glidigt isär. vart tog vi vägen egentligen? nåväl

idag kom fredrik hem. jag har saknat honom, snart så puss.

tankar till elin och hennes pappa. det går bra, jag lovar.

image19


Kommentarer
Postat av: Uttern

:* :* :*
Jag tycker om dig, okej?

2007-09-16 @ 16:37:01
URL: http://uttern.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0