funderingar på en lördagkväll utan mål

hejhej

jag var bakfull tills klockan 20.00 idag. jag blev full på en öl. tack rikard, det var en härlig kväll, malmöhäng är alltid trevligt. jag börjar upptäcka nya sidor med malmö och jag måste säga att jag gillar det.

fredrik beskriver sin vän robin:
- han har dreads, sånahär jättelånga....
- han är vegan liksom
- men han är skön alltså! ingen sån dreads-vegan.....

idag orkade jag inte engagera mig i något. jag kom hem från fredrik vid halv sju, det enda jag har gjort sen dess är ätit chips. ehe. OCH JA ELIN JAG MISSADE JENS LEKMAN. så du behöver inte slå mig :D

och ja, emmelina. jag förstår att du är ledsen, jag känner med dig och rikard. men man kan inte göra något. det som sker det sker.  tycker man om varandra så borde det inte vara några problem eller hur? men det finns alltid problem. tänk på den tiden ni fick tillsammans istället. tänk på allt det fina. älskade älskade du

snart kommer emmelina hit, jag ska krama henne. sen ska jag sova zzzzz. imorn ska jag...eh. kanske hänga med elin och isabell. annars gå ut och gå.......gosh.

jag tycker om dig.

image21 

Kommentarer
Postat av: Adis

näääääääää har du snott emmelinas ex?!?!?!

2007-09-22 @ 22:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0